background

Een platform gericht op flexibiliteit

In de whitelabel beheeromgeving bepaal jij over welke diensten je klanten kunnen beschikken, zoals openingstijden, belgroepen, keuzemenu’s en statistieken. Vervolgens richten klanten zelf het platform geheel naar eigen wens in.

Basis VoIP toepassingen

  • SIP accounts; te gebruiken in VoIP telefoons en softclients
  • SIP trunking; te gebruiken met IP telefooncentrales (IP PBX)
  • SIP over UDP en TCP support
  • Vaste en mobiele eindbestemmingen ingeven
  • Belgroepen van hosted SIP accounts
  • Gemixte belgroepen van hosted SIP accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen, gebruikers
  • Transfer tussen SIP accounts
  • Transfer tussen trunk en SIP account

Geavanceerde VoIP toepassingen

  • Gespreksvalidatie (bereikbaarheidsgarantie) voor gewone en gemixte belgroepen
  • Realtime wijzigen van iedere routering; koppel ieder telefoonnummer en bouw eenvoudig en snel complexe belplannen
  • Voicemail als WAV-bestand naar e-mail
  • Flexibel schakelen; de eindgebruiker bepaalt via web of eenvoudige applicatie zijn bereikbaarheid
  • Naam in display; de naam van de beller zichtbaar in je telefoonscherm
  • Hosted BLF / Presence
  • Overnemen van inkomende oproepen met *-code (call pickup)
  • Juiste CLI bij transfers
  • Video-ondersteuning
  • Routingtemplates / belplansjablonen

Openingstijden, meldingen en keuzemenu's

  • Openingstijden; zeer flexibel systeem voor het beheren van bedrijfsopeningstijden
  • Meldingen; waaronder ‘Welkom bij bedrijfsnaam’, ‘Je wordt nu doorgeschakeld’ en vele andere meldingen
  • IVR en Auto attendant; een (meerlagig) keuzemenu voor je bedrijf

Volledig faxportfolio voor verzenden en ontvangen van faxen

  • T38 support
  • Fax naar e-mail; je faxberichten als PDF-bijlage in je inbox
  • E-mail naar fax; verstuur PDF-bestanden via e-mail naar een faxnummer (incl. e-mail of domein validatie)
  • Secure webfax; stuur faxen via het internet

Netnummer / postcode, filters, meeluisteren en wachtrijen

  • Netnummer / postcode routing; bouw complexe routeringen voor verschillende bedieningsregio’s
  • Filters; filteren op basis van type telefoonnummers of regio’s
  • Meeluisteren met individuele toestellen of groepen van toestellen, optioneel beveiligd met een wachtwoord
  • Wachtrijen (queues) op basis van maximale wachttijd of maximaal aantal wachtenden
  • Wachtmuziek; zelf bestanden te uploaden om af te spelen wanneer iemand in de wacht staat

Callrecording

  • Hosted recording inboud
  • Hosted recording outbound
  • Custom bewaartermijn

Koppelingen

  • Vialer app voor iOS app (inclusief SIP gesprekken)
  • Vialer app voor Android (inclusief SIP gesprekken)
  • Klik-en-bel extensies (Chrome, Firefox) inclusief BLF en wachtrijinformatie
  • CTI/CRM-integraties (Windows only)

Conference

  • Admin login met pincode
  • User login met pincode
  • Admin kan deelnemers verwijderen

Webconnecties

  • HTTP-routing; gesprekken doorschakelen op basis van een externe database
  • HTTP-data; geef webinformatie weer in het display van je telefoon op basis van een URL-aanroep
  • Call Me Now; maak van je websitebezoeker een bellende klant
  • Click to Dial; een API voor de integratie in een browser, CRM of ander telefoonnummersysteem
  • API’s; van klik-en-bel tot het wijzigen van de bereikbaarheid van een medewerker