Problemen met instellen bereikbaarheid Gebruiker – opgelost

Storing opgelost op 28/06/2024 om 15:24 uur

28/06/2024 om 14:29 uur

Op dit moment hebben we problemen met het instellen van de bereikbaarheid van je Gebruiker op de webphone en app. We adviseren om de app, deskphone of een doorschakeling als stap in het belplan te zetten (in plaats van de Gebruiker). We houden je via deze pagina op de hoogte.

28/06/2024 om 15:24 uur

Inmiddels zijn de problemen opgelost en werkt het instellen van de bereikbaarheid van de Gebruiker via de portal, webphone en app weer naar behoren. Mocht je toch nog problemen ervaren, neem dan contact met ons op: 050 – 800 9000

{"attempt":"0191cf9c-b894-392b-8bbd-b3d0b1055706","id":"0191cf9c-b894-392b-8bbd-b3d0b1055706","request_id":"0191cf9c-b894-392b-8bbd-b3d0b1055706","status":"success"}