Alles wat je nodig hebt voor het leveren van betrouwbare VoIP-telefonie

Alle technische specificaties

Basis VoIP toepassingen

  • SIP accounts; te gebruiken in VoIP telefoons en softclients
  • SIP trunking; te gebruiken met IP telefooncentrales (IP PBX)
  • SIP over UDP en TCP support
  • Vaste en mobiele eindbestemmingen ingeven
  • Belgroepen van hosted SIP accounts
  • Gemixte belgroepen van hosted SIP accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen, gebruikers
  • Transfer tussen SIP accounts
  • Transfer tussen trunk en SIP account

Geavanceerde VoIP toepassingen

  • Gespreksvalidatie (bereikbaarheidsgarantie) voor gewone en gemixte belgroepen
  • Realtime wijzigen van iedere routering; koppel ieder telefoonnummer en bouw eenvoudig en snel complexe belplannen
  • Voicemail als WAV-bestand naar e-mail
  • Flexibel schakelen; de eindgebruiker bepaalt via web of eenvoudige applicatie zijn bereikbaarheid
  • Naam in display; de naam van de beller zichtbaar in je telefoonscherm
  • Hosted BLF / Presence
  • Overnemen van inkomende oproepen met *-code (call pickup)
  • Juiste CLI bij transfers
  • Video-ondersteuning
  • Routingtemplates / belplansjablonen

Openingstijden, meldingen en keuzemenu’s

  • Openingstijden; zeer flexibel systeem voor het beheren van bedrijfsopeningstijden
  • Meldingen; waaronder ‘Welkom bij bedrijfsnaam’, ‘Je wordt nu doorgeschakeld’ en vele andere meldingen
  • IVR en Auto attendant; een (meerlagig) keuzemenu voor je bedrijf

Volledig faxportfolio voor verzenden en ontvangen van faxen

  • T38 support
  • Fax naar e-mail; je faxberichten als PDF-bijlage in je inbox
  • E-mail naar fax; verstuur PDF-bestanden via e-mail naar een faxnummer (incl. e-mail of domein validatie)
  • Secure webfax; stuur faxen via het internet

Netnummer / postcode, filters, meeluisteren en wachtrijen

  • Netnummer / postcode routing; bouw complexe routeringen voor verschillende bedieningsregio’s
  • Filters; filteren op basis van type telefoonnummers of regio’s
  • Meeluisteren met individuele toestellen of groepen van toestellen, optioneel beveiligd met een wachtwoord
  • Wachtrijen (queues) op basis van maximale wachttijd of maximaal aantal wachtenden
  • Wachtmuziek; zelf bestanden te uploaden om af te spelen wanneer iemand in de wacht staat

Callrecording

  • Hosted recording inboud
  • Hosted recording outbound
  • Custom bewaartermijn

Koppelingen

  • Vialer app voor iOS app (inclusief SIP gesprekken)
  • Vialer app voor Android (inclusief SIP gesprekken)
  • Klik-en-bel extensies (Chrome, Firefox) inclusief BLF en wachtrijinformatie
  • CTI/CRM-integraties (Windows only)

Conference

  • Admin login met pincode
  • User login met pincode
  • Admin kan deelnemers verwijderen

Webconnecties

  • HTTP-routing; gesprekken doorschakelen op basis van een externe database
  • HTTP-data; geef webinformatie weer in het display van je telefoon op basis van een URL-aanroep
  • Call Me Now; maak van je websitebezoeker een bellende klant
  • Click to Dial; een API voor de integratie in een browser, CRM of ander telefoonnummersysteem
  • API’s; van klik-en-bel tot het wijzigen van de bereikbaarheid van een medewerker