background

Een platform gericht op flexibiliteit

In de whitelabel beheeromgeving bepaal jij over welke diensten je klanten kunnen beschikken, zoals openingstijden, belgroepen, keuzemenu’s en statistieken. Vervolgens richten klanten zelf het platform geheel naar eigen wens in.

Sluit je klant binnen enkele minuten aan

Het afnemen van telefoonnummers en aanmaken van eindbestemmingen is eenvoudig geregeld.

Telefoonnummers

Zowel regionale nummers, 085-nummers, 088-nummers, servicenummers als internationale nummers kunnen worden afgenomen.

VoIP-account

Het VoIP-account, de registratie van de telefoon op ons platform, is te gebruiken in VoIP-telefoons en softclients.

Belgroepen

Aan de hand van belgroepen kunnen je klanten zelf een verzameling van eindbestemmingen aanmaken, zoals hosted VoIP-accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen.

Vast-Mobiel

Hier kunnen eindbestemmingen worden aangemaakt naast de hosted VoIP-accounts, zoals mobiele of regionale telefoonnummers, om flexibel te kunnen schakelen.

VoIP-trunk

Een VoIP-trunk is te gebruiken met IP telefooncentrales (IP PBX).

Je klanten snel beter bereikbaar

Op het gebruiksvriendelijke platform in jouw huisstijl kunnen klanten zelf aan de slag om hun ideale belplan te creëren.

Belplan

Klanten kunnen in het belplan instellen en aanpassen waar inkomende gesprekken terecht komen. Zo komt ieder gesprek op het juiste moment op de juiste plek terecht.

Openingstijden

Laat je klanten snel en simpel de bedrijfsopeningstijden beheren. Hiermee bepalen zij zelf hoe en op welk tijdstip ze bereikbaar willen zijn.

Wachtmuziek

Er kunnen zelfgekozen audiobestanden worden geüpload, die worden afgespeeld wanneer iemand in de wacht staat.

Meldingen

Klanten kunnen hun eigen meldingen aanmaken, zoals ‘Welkom bij bedrijfsnaam’, ‘Je wordt nu doorgeschakeld’ en vele andere meldingen.

Keuzemenu

Met deze dienst kunnen je klanten de detailgegevens van een keuzemenu instellen, zoals de time-out, het aantal belpogingen en enkele standaardmeldingen.

Wachtrijen

Wachtrijen kunnen in het Nederlands of Engels worden ingesteld op maximaal aantal wachtenden of maximale wachttijd. Er kan een afrondtijd worden ingesteld na elk gesprek.

Filter

Klanten kunnen inkomende gesprekken filteren op basis van type telefoonnummers of regio’s. Anonieme telefoonnummers kunnen ook worden gefilterd.

Routing

Afhankelijk van postcode of netnummer kunnen eindbestemmingen worden bepaald.

Voicemail

Met deze dienst wordt een voicemailbericht als audiobestand verstuurd naar een opgegeven e-mailadres.

Slimme extra's en geavanceerde opties

Door een aantal handige modules in te zetten, laat je jouw klanten hun dienstverlening optimaliseren.

Call-me-now

De call-me-now button maakt van een websitebezoeker een bellende klant. De bezoeker voert een telefoonnummer in op de website, waarna je klanten ermee worden verbonden.

Webhooks

Met webhooks worden gesprekken doorgeschakeld op basis van een externe database of wordt webinformatie weergegeven in het display op basis van een URL-aanroep.

Conference

Met deze dienst is het mogelijk om meerdere mensen tegelijk met elkaar te verbinden, door te bellen naar één telefoonnummer.

Naamweergave

De nummerinformatie van de beller wordt online verzameld aan de hand van openbare informatie op websites, waarna de (bedrijfs)naam van de beller wordt getoond in het display.

CRM koppeling

De CTI koppelt met alle CRM-systemen, bijvoorbeeld voor het weergeven van klantnamen en het openen van klantkaarten

Faxen via e-mail

Inkomend en uitgaand: faxberichten worden naar een opgegeven e-mailadres gestuurd als PDF-bijlage, daarnaast kunnen PDF-bestanden als e-mail naar een faxnummer worden gestuurd.

Pickupgroep

Met de pickupgroep kunnen klanten eenvoudig een gesprek overnemen van collega’s zonder een BLF te gebruiken.

CRM-integratie

Het platform koppelt met alle CRM-systemen, bijvoorbeeld voor het weergeven van klantnamen en het openen van klantkaarten. Wanneer er gebeld wordt, verschijnt er direct een pop-up in het beeldscherm met de naam en het nummer van de beller.

Volledig overzicht door uitgebreide data

Aan de hand van statistieken, overzichten en opnames weten je klanten precies hoe zij hun bereikbaarheid kunnen maximaliseren.

Statistieken

Statistieken geven inzicht in de aangenomen en gemiste inkomende gesprekken. Met het uitgebreide overzicht van het belgedrag kunnen klanten hun bereikbaarheid vergroten.

Gesprekkenlijst

In het gespreksoverzicht staan alle inkomende en uitgaande gesprekken. Filter deze lijsten eenvoudig op datum, tijdsduur en gespreksrichting of exporteer ze als CSV-bestand.

Meeluisteren

Meeluisteren kan met individuele toestellen of met groepen van toestellen. Deze dienst kan optioneel worden beveiligd met een wachtwoord.

SIP-analyse

Op klantniveau is SIP trace mogelijk. Getailleerde informatie vanaf de IP’s van gebruikers tot op de payload van SIP-pakketten kan worden geanalyseerd.

Gespreksopname

Zowel inkomende als uitgaande gesprekken kunnen worden opgenomen.

Bied jouw klanten de beste telefonie-ervaring

VoIPGRID levert een vooruitstrevend platform, gericht op flexibiliteit en gemak voor jou als reseller én je klanten.

Probeer de gratis demo

of bekijk alle technische details van ons platform