Iets eerder dan verwacht, gisteravond om 19.20 uur, waren alle services weer up-and-running. Toen konden alle gebruikers weer gewoon gebruikmaken van onze diensten.
Storing opgelost op 24/06/2024 om 19:20 uur
Iets eerder dan verwacht, gisteravond om 19.20 uur, waren alle services weer up-and-running. Toen konden alle gebruikers weer gewoon gebruikmaken van onze diensten.
De problemen zijn gevonden en verholpen! De features collegastatus, look-up, wachtrijstatistieken en openingstijden werken weer naar behoren en zijn opnieuw aan het opstarten.
Dit gebeurt in stappen, dus het is mogelijk dat sommige gebruikers nog hinder ondervinden. We verwachten dat alle gebruikers om 19.30 uur weer normaal gebruik kunnen maken van onze diensten.
Mochten gebruikers de Vast/Mobiel-stap boven aan het belplan hebben toegevoegd, dan kan die nu weer worden weggehaald. Het belplan volgt dan weer de normale stappen.
We ontvangen signalen dat sommige klanten telefonisch niet bereikbaar zijn.
Ervaren gebruikers problemen met de bereikbaarheid? Dan adviseren we om een doorschakeling naar een mobiel nummer in stellen. Dit regel je in je belplan, zet daar als bovenste stap de optie Vast/Mobiel in.
Naast in de webphone en de app, is de collegastatus ook in de portal niet zichtbaar of aan te passen. Daarnaast zien we problemen bij de features look-up, wachtrijstatistieken en openingstijden.
Onze developers onderzoeken de storing.
Op dit moment is de collegastatus niet zichtbaar in de webphone en app, daarnaast is het nu niet mogelijk om je beschikbaarheidsstatus aan te passen.
We onderzoeken het probleem. Blijf op de hoogte via deze statuspagina.